Інформація про доставку
Варіанти доставки
Ми доставляємо шини транспортними компаніями Нова Пошта, Інтайм, САТ та ін. по всій Україні. При підтвердженні замовлення телефоном у вас завжди є вибір, на якому перевізнику зупинитися. Також можливий варіант самовивезення або доставка нашим транспортом (за погодженням з Вашим менеджером, з кількох складів України).
Терміни доставки
Замовлення передається до служби доставки в день оплати, якщо вона була проведена до 12:00, якщо пізніше – відправка наступного дня. Для відправки шин день у день після зазначеного часу погодьте це заздалегідь з менеджером. “Експера Україна” намагається максимально скорочувати термін доставки. У разі виникнення будь-яких конфліктних або спірних ситуацій з компанією-перевізником ми завжди на вашій стороні і готові зробити все, що в наших силах, щоб вантаж ви отримали якнайшвидше.
Як відстежити замовлення?
Після підтвердження замовлення менеджер передає ваше замовлення до відділу логістики, звідки він і потрапляє на склад. Ми докладаємо максимальних зусиль, щоб ви завжди знали термін постачання шин. Як тільки від складу надійде інформація про номер транспортної накладної, менеджер передасть Вам. Перевірити, де знаходяться замовлені шини в даний момент, можна на сайті транспортної компанії або уточнити безпосередньо у Вашого менеджера.
Чи потрібна реєстрація для оформлення замовлення?
Оформити замовлення на сайті ви можете без реєстрації. Щоб ми могли зв’язатися з вами для підтвердження, надання реквізитів для оплати та уточнення деталей по доставці, потрібно заповнити кілька обов’язкових полів, що забере у вас хвилину часу:
- ім’я
- телефон та/або e-mail