Показано 1–48 із 297

Купити шини на фронтальний навантажувач онлайн

Головний визначальний фактор у виборі шин на фронтальний навантажувач – це, власне, не тип навантажувача, а умови його використання. Особливо вибір правильних спецшин для екскаваторів та фронтальних навантажувачів залежить від того, на якій поверхні працює машина. Якщо вона часто пересувається асфальтованими дорогами, тоді інший тип протектора, ніж при роботі на ґрунтових майданчиках. Бруд і пісок – це випадок, де особливо важливим є зчеплення техніки з поверхнею через колеса. Коректний підбір максимізує потяг у кожній конкретній ситуації.
Поверхня пересування можна розділити на два типи: жорстка та м’яка. Перша – це асфальт, бетон та кам’янисті ділянки, хоча скельні породи також відрізняються за вимогами від гладких бетону та асфальту. До м’якої відноситься мокрий бруд, сніг та пісок.
Одна з характеристик кожного протекторного малюнка – це так званий коефіцієнт його насиченості (співвідношення виступів та порожнин у загальній площі зіткнення). Гума з низьким коефіцієнтом надає меншу контактну площу елементів з дорогою будь-якої миті часу. Це забезпечує кращу тягу, особливо на м’яких майданчиках, таких як бруд та пісок. Але при русі на твердих поверхнях такі моделі нагріваються більше і зношуються набагато швидше.
Тиск у шинах фронтального навантажувача
Підтримка належного тиску в шинах допомагає максимізувати продуктивність автонавантажувача. Неправильний тиск завжди уповільнює робочий цикл. Низький тиск у передніх колесах сприяє надмірному розхитуванні під час підйому лопати.
Надмірний тиск у задніх сприяє погіршенню стабільності. Оператори можуть подумати, що машині потрібна більша задня противага, оскільки спостерігається тенденція до відскоку задніх шин, але додаткова противага не може змінити наслідки неправильного тиску.
Вартість
Є два основних типи конструкції каркасу (базова частина шини, основа протектора): радіальний та діагональний, що також нарівні з шинним брендом та технологіями впливає на ціну.
Багато підрядників використовують тільки діагональні покришки просто тому, що вони дешевші. Однак, залежно від кількості часу, який фронтальні навантажувачі їздять дорогами, діагональні можуть фактично мати коротший термін служби, що збільшує їхню вартість за км або годину роботи.
У діагональних корд укладається від борту до борту під кутом (близько 45 градусів). Сумежні шари розташовані під протилежним кутом, подібно до фанери. Це створює дуже міцну конструкцію шини з жорсткою боковиною. Бічна стінка набагато менш схильна до проколу, ніж у радіальної. Проте в шині сильніше внутрішнє тертя та накопичення тепла, що скорочує термін служби, особливо під час руху асфальтом.
У радіальних нитки корда розташовуються паралельно один одному і перпендикулярно до борту. Є також кілька шнурів прямо під протекторним шаром, які майже перпендикулярні до нижніх шарів – для стабільності. В результаті створюється набагато гнучкіша покришка, особливо в боковині, яка сильніше стискається під навантаженням.
У порівнянні з діагональною шиною однакового розміру і того ж тиску, радіальна забезпечує більшу тягу.
Придбати в Україні з доставкою спецшини для різної спецтехніки (екскаваторів, автонавантажувачів, сільгосптехніки) китайських та європейських виробників усіх популярних розмірів ви можете у нашому інтернет-магазині.