Вантажні шини: які на кожну вісь
Самий зовнішній шар – протектор, зазвичай виконаний із суміші натурального та синтетичного каучуку та утворює найтовстіший гумовий шар у шині.
Рульові шини – це найважливіші на вантажівці, створені, щоб демонструвати свій максимум саме на передньому (кермовому) мосту. Вони особливо впливають на їзду, і ребристі протектори покликані ефективно відводити воду з плями контакту. Універсальні шини здебільшого сконструйовані з урахуванням постановки на рульову вісь, але також добре працюють на провідних та причіпних.
На провідну вісь – «робочі конячки», які відповідають за зчеплення і розробляються виключно для приводної осі. Блоковий протектор працює на стійкість на різних покриттях.
Шини для причепів повинні витримувати сильні бічні та гальмівні зусилля, а також великі навантаження. Підходять на причіп. Посилені бічні стінки допомагають захистити корпус від пошкодження.
Протектори вантажних шин
Ребристий
Характеристика: канавки розташовані паралельно до борту, утворюючи ребра. Глибина протектора варіюється від 9 мм до 18 мм.
Переваги: демонструють найкращі результати з погляду економії палива, але не забезпечують якісного зчеплення на засніженій дорозі.
Положення: зазвичай ставляться на рульову вісь вантажівки та інші вільні колісні осі, такі як причіпні. Також можуть добре працювати і на приводних мостах, коли тяаг не є високопріоритетною
Блоковий
Характеристика: канавки розташовані по діагоналі та перпендикулярно до борту, від 11 до 25 мм глибина протектора.
Переваги: працюють на покращення зчеплення та продовження пробігу.
Положення: зазвичай встановлюються на приводну (задню) вісь. Збільшена глибина протектора необхідна, щоб компенсувати швидше стирання через передачу потужності на цю вісь.
В інтернет-магазині transtire.com.ua представлений пристойний вибір вантажних шин на всі осі від найбюджетніших до відомих брендів.
Зв’яжіться з нашим менеджером і отримайте список усіх позицій у наявності у вашому розмірі та бюджеті прямо зараз. 098 284-64-94