Однією з головних переваг конструкції радіальної шини є те, що вигин у бічній стінці не переноситься на протектор, що забезпечує кращу тягу, порівняльну економію палива та зменшене ущільнення ґрунту і пошкодження його верхнього шару (вони мають на 15 -25% більшу пляму контакту, ніж діагональні).
Все це зводиться до більшої продуктивності рослинницьких сільгосп робіт на техніці. Радіальні також служать довше та забезпечують більш плавну їзду.
Будова гуми R-типу дозволяє боковині та протектору функціонувати як два незалежні елементи.
Діагональна складається з кількох гумових шарів, покладених один на одного під кутом. У цьому випадку протекторна частина та бічні стінки взаємозалежні. В результаті «нахлеста» утворюється товстий прошарок, який є менш гнучким і більш чутливим до перегріву.
D-гума не контактує з такою площею землі, як радіальна, що призводить до втрати передачі потужності двигуна та посиленого пошкодження ґрунту.
Отже, те, що в цьому випадку більш дорогий продукт (радіальні шини) виправдано краще, ніж більш дешевий, зрозуміло. Але застосування на виробництві сучасних технологій дозволяє навіть серед покришок R-типу виділити най-най.
До факторів успіху відносяться і особливості будови, і спеціальні гумові суміші, над якими працюють виробники. Але й банально ширина колеса.
Секрет ідеальних сільськогосподарських шин для обробки культур
Компанія Trelleborg в одному зі своїх відео показала різницю між тракторними шинами різної ширини.
Для тестів два однакових трактори використовувалися з двома різними моделями шин (вужчими й ширшими, але з однаковим діаметром диска та самої гуми).
Шина IF 710/60R38 порівнювалася з 520/85R38 – перша ширша та сконструйована із застосуванням IF-технології (Increased Flexion, покращеної гнучкості), тиск у ній 1.1 бара, у стандартній – 1.6 бара. Тобто перша здатна працювати під таким же навантаженням, але при нижчому тиску.
(Площа покриття поверхні 520/85R38 проти 710/60R38 – 100 до 136 одиниць)
Ця перевага і є секретом ідеальної взаємодії колеса із ґрунтом.
Глибина утрамбування у широкого колеса – 10 см, що на 50% менше у порівнянні з результатами конкурента.
Розширення плями контакту гуми із ґрунтом на 12% дає підвищення врожайності зернових культур на 2% та знижує споживання палива на 16%.
Варіант на 710/60R38 може використовуватись як задня для трактора потужністю 200 к.с. або як передня шина у комбінації з IF 900/65R46 (найширша зона контакту серед агрошин) для тракторів потужністю 500 к.с.
Trelleborg забезпечують відмінну прохідність та зчеплення, вважаються гідним вибором з ходимості та довговічності.
Замовити Trelleborg сільськогосподарські на трактор або комбайн можете тут же, звернувшись до менеджера transtire.com.ua.