Секрет ідеальних сільськогосподарських шин для обробки культур Leave a comment

Однією з головних переваг конструкції радіальної шини є те, що вигин у бічній стінці не переноситься на протектор, що забезпечує кращу тягу, порівняльну економію палива та зменшене ущільнення ґрунту і пошкодження його верхнього шару (вони мають на 15 -25% більшу пляму контакту, ніж діагональні).

Все це зводиться до більшої продуктивності рослинницьких сільгосп робіт на техніці. Радіальні також служать довше та забезпечують більш плавну їзду.

Будова гуми R-типу дозволяє боковині та протектору функціонувати як два незалежні елементи.

Діагональна складається з кількох гумових шарів, покладених один на одного під кутом. У цьому випадку протекторна частина та бічні стінки взаємозалежні. В результаті «нахлеста» утворюється товстий прошарок, який є менш гнучким і більш чутливим до перегріву.

D-гума не контактує з такою площею землі, як радіальна, що призводить до втрати передачі потужності двигуна та посиленого пошкодження ґрунту.

Отже, те, що в цьому випадку більш дорогий продукт (радіальні шини) виправдано краще, ніж більш дешевий, зрозуміло. Але застосування на виробництві сучасних технологій дозволяє навіть серед покришок R-типу виділити най-най.

До факторів успіху відносяться і особливості будови, і спеціальні гумові суміші, над якими працюють виробники. Але й банально ширина колеса.

Секрет ідеальних сільськогосподарських шин для обробки культур

Компанія Trelleborg в одному зі своїх відео показала різницю між тракторними шинами різної ширини.

Для тестів два однакових трактори використовувалися з двома різними моделями шин (вужчими й ширшими, але з однаковим діаметром диска та самої гуми).

Шина IF 710/60R38 порівнювалася з 520/85R38 – перша ширша та сконструйована із застосуванням IF-технології (Increased Flexion, покращеної гнучкості), тиск у ній 1.1 бара, у стандартній – 1.6 бара. Тобто перша здатна працювати під таким же навантаженням, але при нижчому тиску.

(Площа покриття поверхні 520/85R38 проти 710/60R38 – 100 до 136 одиниць)

Ця перевага і є секретом ідеальної взаємодії колеса із ґрунтом.

Глибина утрамбування у широкого колеса – 10 см, що на 50% менше у порівнянні з результатами конкурента.

Розширення плями контакту гуми із ґрунтом на 12% дає підвищення врожайності зернових культур на 2% та знижує споживання палива на 16%.

Варіант на 710/60R38 може використовуватись як задня для трактора потужністю 200 к.с. або як передня шина у комбінації з IF 900/65R46 (найширша зона контакту серед агрошин) для тракторів потужністю 500 к.с.

Trelleborg забезпечують відмінну прохідність та зчеплення, вважаються гідним вибором з ходимості та довговічності.

Замовити Trelleborg сільськогосподарські на трактор або комбайн можете тут же, звернувшись до менеджера transtire.com.ua.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *