Тенденція до створення більш чистого робочого середовища підвищує попит на певні типи шин для вилкових навантажувачів.
Оператори складів та підприємств бажають, щоб на підлогах не залишалися чорні потертості, сліди шин після роботи навантажувачів. Сліди виробничого процесу можуть значно вплинути на товари, вироблені в таких галузях промисловості, як автомобільна, хімічна та фармацевтична, харчова та целюлозно-паперова.
Визначено підвищений інтерес до шин, що не маркірують, особливо для експлуатації в чистих складських приміщеннях. Такі шини переважно використовуються на об’єктах харчової промисловості, де законодавством встановлено підвищені санітарно-гігієнічні вимоги до чистоти та гігієни.

У чому різниця між цільними немаркуючими та стандартними суцільнолитими шинами?

Фото: Білі немаркі шини на навантажувач

Більшість індустріальних шин є чорними. Це пов’язано з додаванням технічного вуглецю (техвуглець, Carbon black) у суміш натурального та/або синтетичного каучуку при їх виробництві. Сажа використовується для надання гумі більшої зносостійкості за рахунок поглинання тепла та захисту від ультрафіолетового випромінювання. Білі шини містять кремнезем або крейду для запобігання зносу, а додавання антиоксидантів у гуму захищає від ультрафіолету.
На світовому ринку сегмент немаркованих шин для вилкових навантажувачів зріс із 25% до 30%. Так як склади мають гладку підлогу, оператори віддають перевагу немарким покришкам, щоб уникнути появи сажевих смуг. Дедалі більше країн затверджують екологічні норми використання шин Non-Marking.

Що важливіше: склад чи малюнок протектора?

Немаркуюча характеристика шини є наслідком складу гумової суміші. Оскільки вони застосовуються на досить однорідних рівних поверхнях, гумові компаунди є більш важливими, ніж малюнки протектора. Адже спецшини для такого середовища мають бути як немаркими, так і дуже зносостійкими. Вилучення сажі з компаунду скорочує термін служби протектора. Тому виробники розробляють нові склади, які не залишають слідів маркування, й водночас дуже довговічні.
Малюнок протектора білих шин відрізняється від звичайного. Багато суцільнолитих шин відомих брендів мають своїх «немарких» двійників, наприклад, BKT Maglift Nonmark або Starco Tusker Nonmark.

Переваги:

  • зменшують забруднення підлоги, особливо зі світлим покриттям;
  • зменшують вимоги до прибирання виробничих приміщень;
  • зберігають хорошу тягу, низький опір коченню, низьке тепловиділення, несучу здатність та термін служби протектора завдяки використанню компаундів на основі діоксиду кремнію.

Недоліки:

  • зношуються швидше (до 25% швидше в середньому);
  • створюють пил, невидимий для очей;
  • не всі білі Non-Marking шини мають антистатичні властивості.

Отже, використовуючи цілісні білі шини, ви усуваєте забруднення вугільним пилом. Немаркуючі шини більше задіяні у критих складських приміщеннях; спецтехніка, яка працює як усередині, так і зовні, не використовує їх.

Відображаються усі з 41 результату