Хороші китайські вантажні шини – є такі?
Китайські вантажні шини, як і легкові (і індустріальні) роками впевнено утримують великий сегмент у світових продажах, оскільки навіть у країнах з високими доходами населення покупці часто обирають той товар, який є дешевшим.
За результатами одного американського дослідження ціна є дуже вагомим фактором у прийнятті рішень про придбання: 80% респондентів відповіли, що це «дуже важливо», тоді як решта вважає, що це, принаймні, «досить важливо». Ціна – другий за значущістю фактор після якості, коли стосується покупки.
Погана репутація шин виробництва Китаю – це сьогодні скоріше міф. Провідні гравці КНР виробляють покришки, які підлягають відновленню два або навіть три рази, що свідчить про їх конкурентні експлуатаційні властивості. Низька вартість китайських покришок на зарубіжних ринках при досить високій якості становить серйозну конкуренцію індійським.
Китайські шини на вантажівку – відгуки
Поліпшуються корпуси виробів з КНР – в основному виробники Піднебесної роблять гуму з чотиришаровим каркасом, набагато кращим, ніж раніше, сталевим кордом та високою адгезією у зонах контакту металу з гумою. Завдяки цьому преміум-бренди отримують безліч позитивних відгуків від власників автопарків для вантажоперевезень у Європі, Північній Америці та інших країнах.
У 2017 році у світі спостерігалося зростання цін на гуму з КНР із двох причин. По-перше, через коригування урядом законів у сфері використання транспортних засобів, що призвело до подвоєння продажів вантажівок усередині країни, чого ніхто не передбачав. Це призвело до швидкого зростання попиту та подальшого зростання цін. Також появі нових цінників сприяла посуха в Таїланді, яка обмежила постачання сировини.
Зараз виробники вже впоралися з надлишком замовлень, зумовлених ринковою ситуацією в Китаї, і знову зацікавлені у збуті за кордоном. Тому ціни знижуються або, принаймні, поки що не мають бази для зростання.
Але загалом ціни на китайські шини більш непостійні, ніж на топові марки. Це пов’язано насамперед з тим, що азіатські виробники здебільшого при ціноутворенні користуються методом повних витрат, тоді як топові світові бренди можуть дозволити мати добрий запас «за ім’я», отримуючи набагато вищий прибуток за продану одиницю.
Наприклад: сировина у відсотках від загальної собівартості становить 20-35% для приміум-класу, тоді як для китайських та індійських фірм може досягати 50-70%.
Але компанії Піднебесної починають приділяти більше уваги маркетингу, управлінню брендом і дотримуватися міжнародного підходу до управління, що також принесе дивіденди.
Порівняти та купити в Україні
Зараз шинна промисловість такого гіганта як США більше не може існувати без китайських шин, оскільки тепер вони становлять 40% ринку заміщення. Втім, як і решти всіх країн.
Китайські вантажні шини в Україні зручно купити у магазині transtire.com.ua, де представлені варіанти від багатьох найбільших брендів:
- Hifly
- Sunfull
- Roadwing
- Fullrun
- Aufine
- Antyre
- Advance
- Boto
Приймаємо оптові та роздрібні замовлення, є популярні розміри: 285/70-19.5, 235/75-17.5, 295/80-22.5, 265/70-19.5.